روماپن؛ تولیدکننده برتر درب و پنجره دوجداره

در دوجداره فولکس واگنی


در دوجداره فولکس واگنی ساخته شده با پروفیل یو پی وی سی UPVC یکی از زیباترین، لوکس ترین و پرطرفدارترین انواع درب دوجداره گروه صنعتی روماپن است.

در دوجداره فولکس واگنی مانند پنجره دوجداره فولکس واگنی به دلیل استفاده از یراق آلات خاص و منحصر به فرد و سیستم بازشوی بی نظیر داری کاربرد بسیار زیادی در محل هایی است که محدودیت بازشو در آن وجود دارد.

اجزا و ساختار در دوجداره فولکس واگنی یو پی وی سی

این نوع در دوجداره از گروه صنعتی روماپن که یکی از پرطرفدارترین در هاست از اجزای زیر تشکیل شده است:

پروفیل یو پی وی سی UPVC

نوع پروفیلی که در آن برای ساخت فریم اصلی در دوجداره فولکس واگنی استفاده شده است. این پروفیل می بایست از مرغوب ترین نوع پروفیل UPVC در بازار باشد. گروه صنعتی روماپن نماینده رسمی برترین پروفیل های یو پی وی سی وینتک، ویستابست، هافمن و ... در بازار است.

شیشه دوجداره درب

در این نوع درب دوجداره عموما از شیشه دوجداره درجه 1 که توسط گاز آرگون پر شده است استفاده میشود. البته توجه داشته باشید میتوانید از شیشه های سه جداره و یا چند جداره در ساخت و نصب در دوجداره فولکس واگنی استفاده کرد.

یراق آلات درب دوجداره فولکس واگنی

مهمترین و خاص ترین اجزای این نوع در یراق آلات در دوجداره فولکس واگنی می باشد. یراق آلات مورد استفاده در این محصول جزو زیباترین، لوکس ترین و در نتیجه گران ترین نوع یراق آلات می باشد.

دو نکته ای که در انتخاب یراق آلات برای این محصول باید به آن توجه داشته باشید این است که اولا یراق آلات انتخابی حتما برای پروفیل های یو پی وی سی باشد زیرا که یراق آلات برای در دوجداره آلومینیومی ترمال بریک یراق آلات مختص به خود را دارد و دوما از با کیفیت ترین نوع یراق آلات به جهت اقزایش دوام و طول عمر در استفاده شود.

نحوه کارکرد و مزایای درب دوجداره فولکس واگنی UPVC

باز و بسته شدن درب فولکس واگنی دوجداره ماننده پنجره دوجداره فولکس واگنی به دو صورت است؛ اول در راستای افق به صورت ریلی مانند درب اتواموبیل های فولکس واگنی و حالت دوم مانند پنجره دوجداره دو حالته در راستای محور افقی خود.

مزایای استفاده از درب دوجداره فولکس واگنی

از مزایای استفاده این نوع درب دوجداره می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • عدم اشغال فضای زیاد با توجه به نوع بازشوی آن که به صورت ریلی است
  • امکان ساخت در ابعاد بزرگ و در نتیجه بازشوی بزرگ تر
  • طول عمر بسیار بالا
  • یراق آلات بسیار با کیفیت
  • میدان دید بازتر نسبت به دیگر درب ها
  • عایق بندی بسیار قوی
  • امکان ساخت و نصب در طرح ها و رنگ های متفاوت

مزیت درب دوجداره فولکس واگنی به درب کشویی ساده

یکی از مهمترین دلیل های خرید درب و پنجره دوجداره عایق بندی خوب آن است. توجه داشته باشید که به دلیل استفاده از یراق آلات بسیار با کیفیت در درب دوجداره فولکس واگنی عایق بندی آن نسبت به درب دوجداره کشویی (ریلی) بسیار بالاتر است.

علاوه بر آن در حالت دوم بازشو در دوجداره فولکس واگنی میتوان بدون اینکه درب کامل باز باشد جریان هوا را در فضای مربوطه داشته باشیم.

همچنین توجه داشته باشید امنیت در و پنجره دوجداره فولکس واگنی به نسبت دیگر انواع درب های دوجداره بسیار بالاتر است.

از معایب و محدودیت های در فولکس واگنی می توان گفت اگر این درب ها در کارخانه به خوبی مونتاژ نشوند و یراق آلات درجه 1 در آن به کار نرود احتمال خرابی در آنها زیاد می شود و هزینه نگهداری و تعمیرات آن ها بالاتر می رود.

روماپن؛ تولید و نصب در دوجداره UPVC فولکس واگنی

گروه صنعتی روماپن بیش از دو دهه، تولید کننده برتر درب یو پی وی سی UPVC فولکس واگنی با استفاده از پروفیل های مرغوب و معتبر وینتک، هافمن، ویستابست و ... می باشد. شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره رایگان تخصصی از روماپن همین الان با شماره 88084369 و یا 09123070643 تماس بگیرید.