روماپن ؛ تولیدکننده در دوجداره UPVC


روماپن تولیدکننده برتر در دوجداره یو پی وی سی UPVC با پروفیل های وینتک، هافمن و ...


 

در دوجداره یو پی وی سی UPVC را حتما تا به حال شنیده اید. دربهای دوجداره یو پی وی سی در کنار پنجره های دوجداره یو پی وی سی قرار میگیرند و تمامی ویژگی های و مزایای آن را به ارث برده اند.

اگر قصد و تصمیم استفاده از پنجره های دوجداره UPVC را دارید بهتر است در کنار آن از در دوجداره نیز استفاده نمایید تا علاوه بر دیزاین یکپارچه در و پنجره خانه خود از مزایایی بی نظیر در دوجداره بهره مند شوید.

یو پی وی سی ماده ای از مشتقاتی نفتی است که در مراحل مختلف تولید بسیار مستحکم و مقاوم میشود. بعد از فرایند تولید این متریال، از آن برای ساخت و تولید پروفیل UPVC استفاده میشود که در نهایت با آن پروفیل در دوجداره ساخته میشود. استفاده از این نوع در در ساختمان های تازه ساز بسیار رایج شده است و دلیل آن بسیار بدیهی و قابل توجیه است، ضد آب بودن، نصب راحت، قابلیت تولید در اشکل دلخواه، عایق بسیار قوی دمایی و صوتی و ... از مهمترین ویژگی های درب های دوجداره است.

انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی

تقسیم بندی درب های دوجداره را می توان به چند روش انجام داد، اما مرسوم ترین روش تقسیم بندی در های دوجداره بر حسب بازشو و نوع یراق آلات آنها می باشد.


در دوجداره سوییچی UPVC


در دوجداره سوییچی یو پی وی سی ساخته شده با استفاده از پروفیل یو پی وی سی است که از یراق قفل کلید دار در آن استفاده شده است. از این نوع درب در ورودی های حیاط، خانه، اتاق خواب ها و ... استفاده میشود.

استفاده از این نوع محصول در مکان هایی که احتیاج به امنیت بیشتر هست کاربرد دارد.


در دوجداره فرانسوی UPVC


این نوع درب دوجداره فرانسوی در محل هایی استفاده میشود که به بیشترین عرض بازشو جهت جابجایی و عبور و مرور با وسایل نیاز هست.

اصولا از در دوجداره فرانسوی در محلی استفاده میشود که نیاز به بازشدن همزمان هر دو لنگه در می باشد.

از ویژگی های درب های دوجداره فرانسوی ظاهر کلاسیک، باز شدن از مرکز و وسط درب، امکان نصب انواع شیشه، بازشوی بسیار بزرگ، دارای قفل های سیلندری و ... می توان نام برد.


در دوجداره فولکس واگنی UPVC


در دوجداره فولکس واگنی از محبوب ترین و لوکس ترین نوع درب دوجداره یو پی وی سی است که به دلیل استفاده از یراق آلات خاص و لوکس دارای سیستم بازشو متفاوت، کاربرد و مزایایی بسیار زیادی است که آن را نسبت به دیگر محصولات درب دوجداره ساخته شده با پروفیل های یو پی وی سی منحصر به فرد کرده است.

از مزایای استفاده از دو دوجداره فولکس واگنی می توان به عدم اشغال فضا با توجه به نوع بازشو، امکان ساخت در ابعاد بزرگ تر از حالت عادی، عایق بندی به صورت کامل (بسیار قوی تر از درب کشویی) و طول عمر بالای آن اشاره کرد.

مزایای پنجره های دوجداره یو پی سی UPVC

مزایای استفاده از پروفیل های یو پی وی سی و ساخت و نصب درب و پنجره های دوجداره UPVC بر کسی پوشیده نیست، امروزه در تمامی ساختمان های در حال ساخت و یا بازسازی شده از درب و پنجره های دوجداره به دلیل مزیت های بی شمار آن استفاده میشود. با این حال بد نیست برخی از ویژگی ها و مزیت های مهم استفاده از در و پنجره دوجداره را با هم مرور کنیم :

  • بالاترین درجه ایجاد عایق حرارتی و کاهش هزینه مصرف انرژی
  • کاهش آلودگی صوتی و ایجاد عایق بسیار قوی صوتی
  • مقاومت بسیار بالا در برابر شرایط جوی
  • قابل تولید در ابعاد و اندازه های دلخواه
  • قابل تولید در رنگ بندی های مختلف
  • قابلیت نصب شیشه های دوجداره، سه جداره و ...
  • استحکام بسیار بالا به دلیل شکل مقطع پروفیل ها
  • نصب آسان توسط گروه صنعتی روماپن
  • نظافت آسان
  • وزن بسیار پایین نسبت به درب و پنجره های ساخته شده با چوب و فلز
  • و ....

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی UPVC

همانطور که بدیهی است قیمت در دوجداره به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که در مقاله ای تحت عنوان قیمت در و پنجره دوجداره به صورت مفصل درباره آن صحبت کرده ایم. برخی از مهمترین این عوامل عبارت است از :

  • نوع پروفیل مورد استفاده در ساخت پنجره و در دوجداره
  • نوع و برند یراق آلات مورد استفاده در ساخت درب دوجداره اعم از آلمانی یا ترک، تک حالته و یا دو حالته
  • کیفیت تولید در دوجداره (استاندارد بودن کیفیت مونتاژ)
  • نوع شیشه مصرفی در ساخت آن، اعم از جنس شیشه، رنگ آن، دوجداره و یا چند جداره بودن و ...
  • کیفیت نصب و اندازه گیری

شایان ذکر است به دلیل راحتی خیال شما عزیزان کارشناسان متخصص روماپن به صورت کاملا شفاف و دقیق امکان ارائه قیمت با ذکر خدمات و متناسب با نیاز و نظر شما را دارند. کافیست همین الان برای دریافت مشاوره رایگان تخصصی با کارشناسان روماپن تماس بگیرید.

در تعیین قیمت پنجره و در دوجداره UPVC پروفیل یو پی وی سی مورد استفاده در ساخت درب نیز بسیار با اهمیت است. البته که مشخص است نباید کیفیت را فدای قیمت کرد و استفاده از پروفیل های نامرغوب را جایگزین پروفیل های درجه 1 بازار نمود. روماپن نماینده رسمی پروفیل های بسیار با کیفیت وینتک، هافمن و ... می باشد.

روماپن؛ تولیدکننده برتر در دوجداره یو پی وی سی UPVC

پیشنهاد میکنیم قبل از سفارش هر نوع در دوجداره از مشاوره رایگان کارشناسان روماپن بهره مند شوید تا اطلاعات دقیق و شفافی را در ارتباط با در دوجداره یو پی وی سی UPVC بدست آورید.

روماپن تولیدکننده برتر درب های دوجداره یو پی وی سی UPVC با بیش از 10 سال سابقه و نماینده رسمی پروفیل های یو پی وی سی وینتک، ویستابست، هافمن و ... است که به دلیل استفاده از بروزترین دستگاه ها و کارشناسان متخصص در زمینه تولید درب دوجداره توانسته است رضایت شما عزیزان را به دست بیاورد.

سوالی دارید ؟
مشاوره رایگان تخصصی

همین الان تماس بگیرید !