روماپن؛ تولیدکننده برتر درب و پنجره دوجداره

پنجره دوجداره لولایی فرانسوی


پنجره دوجداره لولایی فرانسوی ساخته شده با پروفیل پی وی سی را میتوان یکی از زیباترین و محبوب ترین انواع پنجره های دوجداره گروه صنعتی روماپن نامید. این نوع پنجره با بازشو فرانسوی از قدیم رایج بوده و با شکل ها و طرح های مختلفی ساخته میشده است.

شایان ذکر است پنجره دوجداره فرانسوی لولایی دارای عایق بندی بسیار بالا و زیبایی خاص است.

نحوه کارکرد و مکانیزم پنجره دوجداره فرانسوی لولایی

همانطور که از نامش پیداست پنجره دوجداره فرانسوی لولایی UPVC به وسیله لولا باز و بست میشود.

برای ساخت پنجره های دوجداره لولایی فرانسوی میتوان از یراق آلات تک حالته و یا دو حالته که قبلا در پنجره های دوجداره لولایی تک حالته و پنجره دوجداره دو حالته آن را توضیح دادیم استفاده کرد.

تفاوت اصلی بین پنجره دوجداره تک حالته (و یا دو حالته) و پنجره دوجداره فرانسوی در این است که در پنجره های فرانسوی پروفیل میانی (پروفیل مولین) وجود ندارد یعنی ستونی بین دو لنگه بازشو وجود ندارد. در نتیجه حذف همین پروفیل به هنگام بازشدن پنجره کل عرض پنجره باز می شود و نمایی زیبا را در اختیار شما قرار میدهد.

بازشدن تمام عرض پنجره دوجداره موجب زیباتر شدن محیط و نمای یک خانه می شود و علاوه بر آن امکان عبور و مرور و جابجایی وسیله را از آن میسر می سازد.

اینکه چرا به پنجره دوجداره فرانسوی پنجره دو لنگه گفته میشود به این دلیل است که یکی از لنگه ها داری دستگیره است و دیگری تنها دارای چفت است. این را هم بدانید که هر دو لنگه بازشو قابلیت باز شدن در خلاف یک دیگر و تا 180 درجه را دارند. در پنجره دوجداره لولایی فرانسوی شما میتوانید هر دو لنگه را باز و یا یکی را بسته و دیگری را باز نگه دارید.

مزایای پنجره دوجداره لولایی فرانسوی UPVC

همانطور که در بالا به آن اشاره شد از مهمترین ویژگی ها و مزایایی پنجره دوجداره فرانسوی ساخته شده با پروفیل یو پی وی سی این است که شما تمام عرض یک پنجره را در اختیار دارید.

از دیگر مزایا و ویژگی های این پنجره می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت باز و بست شدن هر دو لنگه به صورت همزمان
  • قابلیت باز شدن هر لنگه تا 180 درجه
  • زیبایی و طراحی منحصر به فرد و قابلیت همخوانی با تمامی طراحی دکوراسیون
  • امکان نصب یراق آلات تک حالته و دو حالته بر روی هر دو لنگه
  • فضای مناسب و بزرگ برای جابجایی وسایل
  • عایق بندی بسیار خوب از لحاظ صوتی و حرارتی
  • امکان ساخت و تولید در طرح ها و رنگ های متفاوت
  • امکان ساخت با پروفیل یو پی وی سی و یا آلومینیومی

نحوه عایق بندی و میزان آن در ساخت پنجره دوجداره فرانسوی

عایق بندی پنجره های دوجداره یو پی وی سی یکی از مهمترین عواملی است که در ساخت و نصب آن باید مورد توجه قرار بگیرد چرا که یکی از دلایل استفاده از پنجره های دوجداره، عایق بندی خوب و قابل قبول آن است.

توجه داشته باشید که در میان تمامی پنجره های دوجداره UPVC، پنجره های دوجداره لولایی عایق بندی مناسب تری نسبت به انواع دیگر مانند کشویی دارند و پنجره های دوجداره فرانسوی نیز جزو همین دسته پنجره های دوجداره لولایی است.

محدودیت ها استفاده از پنجره های دوجداره فرانسوی لولایی

در مورد استفاده از پنجره های دوجداره فرانسوی محدودیت خاصی وحود ندارد اما باید به چند نکته توجه داشته باشید.

اول اینکه پنجره های دوجداره فرانسوی یا دو لنگه به طور کلی برای فضاهایی با عرض زیاد مناسب هستند بنابراین برای فضاهایی با عرض بسیار کم و باریک امکان استفاده وجود ندارد. این نکته هم وجود دارد که برای پنجره های با میخواهیم با عرض بیش از 120 سانتی متری بازشو داشته باشیم باید از پنجره های دوجداره فرانسوی استفاده کنیم.

نصب پنجره دوجداره لولایی فرانسوی

استفاده از پنجره دوجداره فرانسوی در اکثر مکان ها امکان پذیر است و قابلیت نصب را دارد. این پنجره در طرح ها و رنگ ها و مشخصات فنی متفاوتی قابلیت ساخت و نصب را دارد. شایان ذکر است که امکان ساخت و نصب پنجره دوجداره فرانسوی با پروفیل طرح چوب هم نیز وجود دارد که از محبوب ترین پروفیل ها در ساخت و نصب پنجره دوجداره هستند.

توجه داشته باشید که پروفیل های انتخاب جهت ساخت پنجره دوجداره میتواند در ضخامت های مختلفی باشد.

روماپن؛ تولید و نصب پنجره دوجداره UPVC لولایی فرانسوی

گروه صنعتی روماپن بیش از دو دهه، تولید کننده برتر پنجره دوجداره یو پی وی سی UPVC لولایی فرانسوی با استفاده از پروفیل های مرغوب و معتبر وینتک، هافمن، ویستابست و ... می باشد. شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره رایگان تخصصی از روماپن همین الان با شماره 88084369 و یا 09123070643 تماس بگیرید.