روماپن؛ تولیدکننده برتر درب و پنجره دوجداره

پنجره دوجداره لولایی تک حالته


پنجره دوجداره لولایی تک حالته ساخته شده با پروفیل یو پی وی سی UPVC، همانطور که از اسم این نوع پنجره تک حالته مشخص است، این نوع پنجره بر روی یک محور خود که میتواند به صورت عمودی و یا افقی باشد باز می شود.

وجود انواع مختلف از پنجره های دوجداره ای که با پروفیل های یو پی وی سی و یا حتی آلومینیومی ترمال بریک ساخته شده است سبب شده تا افراد زیادی با سلایق گوناگون از این پنجره ها و محصولات دوجداره استفاده کنند و پنجره های خانه خود را با این محصولات جایگزین کنند.

از رایجترین و پر استفاده ترین نوع محصولات پنجره دوجداره ، پنجره دوجداره لولایی تک حالته یو پی وی سی است.

مزایای پنجره دوجداره لولایی تک حالته

پنجره دوجداره تک حالته یو پی وی سی از ساده ترین انواع پنجره های دوجداره است که احتمالا شما در بسیاری از مکان ها دیده اید و با آن کار کرده اید، از مهمترین مزایا و ویژگی هایی که میتوان برای پنجره لولایی تک حالته در نظر گرفت میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت بسیار پایین تر نسبت به دیگر محصولات دوجداره یو پی وی سی UPVC
  • امکان تغییر سریع سمت بازشو آن از چپ به راست و یا از راست به چپ در کمترین زمان ممکن و در محل
  • تعویض بسیار راحت کل پنجره و یا یراق آلات آن در صورت نیاز
  • بازشو بسیار آسانی دارند
  • امکان بازشو تا 180 درجه و در نتیجه تهویه هوای بسیار قوی
  • بسیار ساده و پنجره مینیمالی هستند و با تمام نوع دکوراسیون یک خانه هماهنگی دارند
  • پروفیل های مورد استفاده در ساخت این نوع پنجره در رنگ های مختلفی موجود است.
  • عایق بندی صوتی و حرارتی بسیار قابل توجهی دارند

ساختار و نحوه عملکرد پنجره دوجداره تک حالته

پنجره دوجداره تک حالته از نوع پنجره های دوجداره لولایی است که لولای آن از مهمترین یراق آلات مورد استفاده در این نوع پنجره ها می باشد.

مکانیزم عملکرد این نوع پنجره بسیار ساده است؛ لولا به فریم چسبیده است و لنگه آن حول محور لولا باز و بسته می شود. نکته مثبت این نوع پنجره این است که با تعویض لولا به سادگی می توان نوع بازشو را از چپ به راست تبدیل کرد.

معایب پنجره های دوجداره تک حالته

از معایب این نوع پنجره های می توان گفت که در شرایطی که فضای کافی جهت بازشوی 180 درجه آن را ندارید محدودیت نصب را ایجاد میکند.

هم چنین در هنگام نصب پرده، وقتی که پرده رو پنجره می آید مانع باز شدن کامل پنجره دوجداره تک حالته لولایی می شود. این ها از مواردی است که میتوان تاثیری در انتخاب شما برای خرید پنجره دوجداره تک حالته بگذارد.

لولا ها در پنجره دوجداره لولایی تک حالته

پنجره دوجداره تک حالته را میتوان با تک لنگه بازشو و یا دو لنگه بازشو ساخت و نصب کرد. این مورد به سلیقه و بودجه شما ارتباط مستقیمی دارد. شما میتوانید برای دریافت راهنمایی تخصصی و کامل با کارشناسان روماپن تماس حاصل فرمایید.

لولاهای مورد استفاده در پنجره های تک حالته از مهمترین لولا ها هستند و میتوانند به صورت ثابت (معمولی) و یا تنظیمی (قابل رگلاژ) باشند.

توجه شود در صورتی بازشو پنجره شما بسیار بزرگ است بهتر است از لولاهای رگلاژی به جای لولاهای معمولی استفاده کنید تا توانایی مقاومت بیشتری را داشته باشند.

روماپن؛ تولید و نصب پنجره دوجداره UPVC لولایی تک حالته

گروه صنعتی روماپن بیش از دو دهه، تولید کننده برتر پنجره دوجداره یو پی وی سی UPVC لولایی تک حالته با استفاده از پروفیل های مرغوب و معتبر وینتک، هافمن، ویستابست و ... می باشد. شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره رایگان تخصصی از روماپن همین الان با شماره 88084369 و یا 09123070643 تماس بگیرید.