روماپن ؛ تولیدکننده پنجره دوجداره UPVC


روماپن تولیدکننده برتر پنجره دوجداره یو پی وی سی UPVC با پروفیل های وینتک، هافمن و ...


 

پنجره دوجداره یو پی وی سی UPVC یک نوع جدید از پنجره است که به تازگی جایگاه خوبی در صنعت ساخت و ساز به دست آورده است. همان طور که مشخص است از گذشته تا کنون پنجره های یک ساختمان تغییرات بسیار اساسی ای پیدا کرده اند. این تغییرات به دلیل رفع نیازهای مصرف کنندگان به لحاظ زیبایی و کارایی حاصل شده است.

قابل توجه است که در ابتدا اکثر پنجره های یک خانه از چوب ساخته میشد که این نوع متریال برای ساخت پنجره به دلیل طول عمر پایین و دفرمه شده و هم چنین نگهداری سخت مورد استقبال قرار نگرفت.

برتری پنجره های دوجداره نسبت به پنجره های قدیمی

در نهایت به دلیل برتری های که پنجره دوجداره خصوصا محصولات یو پی وی سی UPVC داشتند این نوع پنجره های جایگزین پنجره های اولیه (چوبی) شدند. این نوع پنجره ها عملکرد بسیار قابل توجهی به لحاظ عایق بودن در برابر سرما، گرما، صدا و آلودگی را دارد.

پنجره های دوجداره خصوصا محصولات UPVC از قرارگیری حداقل دولایه شیشه و نوعی گاز بی اثر در بین آن دو شکل گرفته است که این شیشه در یک فریم از نوع یو پی وی سی UPVC یک پنجره را تشکل میدهند. از ویژگی های مهم این پروفیل ها شکل پذیری بسیار بالاست که با توجه به پیشرفته بودن دستگاه های ساخت پنجره دوجداره روماپن، تولید آن در اشکال مختلف برای شما عزیزان امکان پذیر است.

انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی

تقسیم بندی پنجره های دوجداره را می توان به چند روش انجام داد، اما مرسوم ترین روش تقسیم بندی این محصولات بر حسب بازشو و نوع یراق آلات آنها می باشد.


پنجره یو پی وی سی فولکس واگنی


پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی به دلیل یراق خاصی که در آن استفاده شده مصارف خاصی هم نیز دارد. سیستم بازشوی این پنجره ماننده ماشین های فولکس واگن و به صورت ریلی است.

از مزایایی این محصول UPVC فولکس واگنی می توان به باز شدنِ بازشوی آن تا 45 درجه، عدم اشغال فضا در هنگام باز شدن و انواع مختلف مانند اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و معمولی اشاره کرد.


پنجره لولایی تک حالته


این پنجره هم مانند دیگر پنجره های دوجداره ساخته شده از فریم یو پی وی سی است و تفاوت آن در نوع بازشوی آن است.

بازشوی این محصول تک حالته تنها روی یک محور به صورت افقی می باشد.

از ویژگی های این محصول می توان به پایین تر بودن قیمت آن نسبت به سایر محصولات، تغییر سمت بازشو (چپ به راست و یا از راست به چپ) با کمترین هزینه و سریع ترین زمان ممکن، تعمیرات بسیار راحت (تعویض لولا ها و یراق آلات یو پی وی سی) و همخوانی بسیار زیاد با ظاهر پنجره های قدیمی (امکان تعویض بدون مشکل و دردسر با پنجره های قدیمی بدون ایجاد اختلال در نمای ساختمان های قدیمی)


پنجره  لولایی دو حالته


پنجره دوجداره لولایی دو حالته ماننده پنجره لولایی تک حالته است با این تفاوت که بر روی دو محور لولا شده است (محور افقی و محور عمودی) . با این نکته که این لولا ها در دو محور بر روی یک دستگیره کنترل بازشدن را در اختیار شما قرار می دهند.

شایان ذکر است که معمولا حالت دوم بازشوی این نوع پنجره برای ایجاد جریان هوا در ساختمان است.

از مزیت های این محصول می توان به امنیت بالا با توجه به یراق مورد استفاده در آن، مخفی بودن یراق و کنترل جفت بازشو ها توسط یک دستگیره، رگلاژ راحت و ... اشاره کرد.


پنجره فرانسوی


نام دیگر پنجره دوجداره فرانسوی پنجره دوجداره دو لنگه بازشو می باشد و همانطور که از اسمش پیداست هر دو لنگه این محصول قابلیت بازشو را دارد با این تفاوت که در وسط این پنجره ستونی قرار نمیگیرد.


پنجره بازشو کلنگی


این نوع پنجره دوجداره با بازشو کلنگی تنها در محور زیرین خود دارای لولا است که به صورت استاندارد قابلیت جابجایی و تغییر را دارد.

محصول یو پی وی سی کلنگی دارای مزیت های خاص خود است که کاربرد آن را به منظور های خاص نیز مرتبط میکند. از مزایای این محصول می توان به استفاده در نورگیر ها و سرویس های بهداشتی، تعویض و نصب راحت و بدون دردسر، قابلیت تغییر جهت بازشو در هر زمان و ... اشاره کرد.


پنجره کشویی


پنجره دوجداره یو پی وی سی کشویی یا همان پنجره دوجداره ریلی از محبوب ترین محصولات روماپن می باشد.

یکی از بارزترین مزیت های این محصول، نیاز به حریم بازشو بسیار محدود و کم است که در دیگر محصولات دوجداره شاهد آن نیستیم. اما باید به این نکته توجه کرد که پنجره های دوجداره بازشو ریلی یا کشویی از لحاظ عایق بودن به خوبی دیگر محصولات دوجداره نیستند.


پنجره ثابت


همانطور که از اسم این محصول پیداست، پنجره دوجداره ثابت دارای بازشو نیست و از پر مصرف ترین و محبوب ترین پنجره های دوجداره یو پی وی سی UPVC است.

از مزیت های این نوع پنجره قیمت بسیار پایین تر از سایر پنجره ها به دلیل عدم استفاده از یراق آلات بازشو است. هم چنین یکی از دلایل بسیار مهم محبوبیت این پنجره میدان دید بسیار زیاد آن است که دلیل این امر عدم استفاده از یراق آلات و لولاهای بازشو است.

مزایای پنجره های دوجداره یو پی سی UPVC

همانطور که در بالا به آن اشاره شد استفاده از پنجره های دوجداره خصوصا پنجره های دوجداره UPVC بسیار به صرفه تر و عقلانی تر از پنجره های قدیمی است. در زیر به تعدادی از مزایای استفاده از محصولات دوجداره اشاره میکنیم :

  • کاهش هزینه های مصرف انرژی (گرمایش و سرمایش)
  • کاهش چشمگیر آلودگی صوتی به دلیل عایق بالای صوتی پروفیل های UPVC
  • عدم نیاز به سرویس و نگهداری در زمان کوتاه
  • امکان تولید این محصول در رنگ های مختلف
  • عایق بسیار قوی در برابر گرد و خاک و آب
  • مقاومت بسیار بالای یو پی وی سی در برابر خوردگی، زنگ زدگی و ...
  • طول عمر بسیار بالا
  • عدم نیاز به نگهداری مانند چوب
  • امکان ساخت در شکل های مختلف
  • امکان نصب شیشه های دوجداره، سه جداره و ...
  • قابلیت بازیافت پروفیل ها و عدم آسیب به محیط زیست
  • نصب سریع و تعویض با پنجره های قدیمی بدون نیاز به تخریب
  • و ...

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی UPVC

همانطور که بدیهی است قیمت پنجره دوجداره به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که در مقاله ای تحت عنوان قیمت در و پنجره دوجداره به صورت مفصل درباره آن صحبت کرده ایم. برخی از مهمترین این عوامل عبارت است از :

  • نوع پروفیل مورد استفاده در ساخت محصولات دوجداره
  • نوع و برند یراق آلات مورد استفاده در ساخت محصول اعم از آلمانی یا ترک، تک حالته و یا دو حالته
  • کیفیت تولید و مونتاژ پروفیل ها (استاندارد بودن کیفیت مونتاژ)
  • نوع شیشه مصرفی در ساخت آن، اعم از جنس شیشه، رنگ آن، دوجداره و یا چند جداره بودن و ...
  • کیفیت نصب و اندازه گیری

شایان ذکر است به دلیل راحتی خیال شما عزیزان کارشناسان متخصص روماپن به صورت کاملا شفاف و دقیق امکان ارائه قیمت با ذکر خدمات و متناسب با نیاز و نظر شما را دارند. کافیست همین الان برای دریافت مشاوره رایگان تخصصی با کارشناسان روماپن تماس بگیرید.

در تعیین قیمت پنجره دوجداره UPVC پروفیل یو پی وی سی مورد استفاده در ساخت پنجره نیز بسیار با اهمیت است. البته که مشخص است نباید کیفیت را فدای قیمت کرد و استفاده از پروفیل های نامرغوب را جایگزین پروفیل های درجه 1 بازار نمود. روماپن نماینده رسمی پروفیل های بسیار با کیفیت وینتک، هافمن و ... می باشد.

کاربرد پنجره دوجداره

ساختار پنجره های دوجداره به شکلی هست که می توان از آنها برای هر موقعیت و محلی استفاده کرد و از آن مهمتر امکان تعویض راحت پنجره های قدیمی در هر سایز و ابعادی با پنجره های جدید یو پی وی سی است.

استفاده از این نوع پنجره برای هر محیطی به خصوص منازل، ادارات، شرکت ها، بیمارستان و ... پیشنهاد می شود. ولی به صورت کلی در مکان هایی که عایق بودن صدا و دما بسیار اهمیت دارد استفاده از این پنجره های دوجداره اجتناب ناپذیر خواهد شد.

بهترین پنجره دوجداره کدام پنجره است ؟

یکی از مهمترین دغدغه ی خریداران این محصولات، تعیین بهترین پنجره دوجداره یو پی وی سی یا پنجره آلومینیومی دوجداره ترمال بریک است. برای تفهیم این امر بهتر است با ویژگی ها و خصوصیات برندهای پروفیل های موجود در بازار به منظور ساخت و نصب محصولات دوجداره بیشتر آشنا شویم.

از برترین برندهای تولیدکننده پروفیل های UPVC میتوان به پروفیل وینتک، پروفیل ویستابست و پروفیل هافمن اشاره کرد. این پروفیل ها به دلیل مقرون به صرفه بودن، کیفیت فوق العاده بالا و پشتیبانی و خدمات پس از فروش بی نظیر در بازار ایران جزو بهترین نوع پروفیل های پنجره دوجداره شناخته میشوند.

گروه تولیدی روماپن با داشتن نمایندگی اصلی پروفیل های وینتک، هافمن و وستابست بالاترین کیفیت را در ساخت محصولات دوجداره یو پی وی سی و آلومینیومی ترمال بریک تضمین میکند.

پروفیل UPVC

پروفیل های یو پی وی سی مورد استفاده در ساخت در و پنجره های دوجداره دارای برندهای متفاوتی است که با توجه به کیفیت آنها، رنگ دانه، خدمات پس از فروش و برند آن قیمت گذاری میشوند.

دسته بندی این پروفیل ها بر اساس عرض و طول، سری ساخت، تعداد حفره ها، رنگ و نوع کاربردشان تفکیک میشود.

توجه داشته باشید از نشانه های پروفیل یو پی وی سی مرغوب میتوان به مقابله و دوام زیاد در برابر زرد شدگی، تغییر شکل، ایجاد ترک و ... در این محصولات اشاره کرد.

انواع پروفیل بر اساس نوع کاربری آن ها

همانطور که در بالا به آن اشاره شد، تفکیک پروفیل ها گاها بر اساس نوع کاربری آنها انجام میشود. برای مثال یکی از انواع پروفیل که در اکثر پروژه ها از آن استفاده میشود پروفیل فریم است که برای ساخت چهار چوب یک پنجره مورد استفاده قرار میگیرد.

این پروفیل ها در ابعاد مختلفی مانند شش یا هفت سانتی متری و یا پنج و هشت سانتی متری ساخته و استفاده میشود.

بدنیست بدانید که این پروفیل ها بر اساس نوع عملکرد نیز به پروفیل های کشویی، بازسازی و نوسازی نیز تفکیک میشوند.

روماپن؛ تولیدکننده برتر محصولات دوجداره یو پی وی سی UPVC

پیشنهاد میکنیم قبل از سفارش هر نوع محصول دوجداره از مشاوره رایگان کارشناسان روماپن بهره مند شوید تا اطلاعات دقیق و شفافی را در ارتباط با پنجره دوجداره یو پی وی سی UPVC بدست آورید.

روماپن تولیدکننده برتر محصولات دوجداره یو پی وی سی UPVC و توری پلیسه با بیش از 10 سال سابقه و نماینده رسمی پروفیل های یو پی وی سی وینتک، هافمن و ... است که به دلیل استفاده از بروزترین دستگاه ها و کارشناسان متخصص در زمینه تولید محصولات UPVC توانسته است رضایت شما عزیزان را به دست بیاورد.

سوالی دارید ؟
مشاوره رایگان تخصصی

همین الان تماس بگیرید !